Diplomirala glumu na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, odsek Dramski, Grupa za glumu i režiju na srpskom jeziku, u klasi prof. Bore Draškovića.
Od septembra 1989. stalna je članica Drame Srpskog narodnog pozorišta gde je odigrala niz zapaženih uloga i sarađivala sa domaćim i stranim rediteljima (Dejan Mijač, Egon Savin, Branko Pleša, Boro Drašković, Dušan Jovanović, Ljubiša Ristić, Lazar Stojanović, Zlatko Sviben, Vitalij Dvorcin, Radoslav Milenković, Zlatan Dorić, Aleksandar Saša Petrović, Sašo Milenkovski, Karolj Viček, Kokan Mladenović, Vida Ognjenović, Gorčin Stojanović). Od sezone 2002/2003. do sada, osim glume radi kao pomoćnik režije u drami Srpskog narodnog pozorišta.
Od sezone 2006/2007. kao projekat Saveza dramskih umetnika Vojvodine i Srpskog narodnog pozorišta vodi „Pozorišne maštarije“ – pozorišnu radionicu za decu osnovnoškolskog uzrasta od 7 do 15 godina. Kao i radionicu za srednjoškolce.
Od novembra meseca 2011. okviru projekta „Jezik struka“, Kulturno obrazovnog centra, vodi pozorišnu radionicu na engleskom jeziku.
U Otvorenom klubu, Fonda za otvoreno društvo, u Novom Sadu radi od 1994. do 2000. godine gde realizuje značajne projekte radeći sa decom i mladima:
- Pozorišne Maštarije – pozorišna radionica za uzrast dece od 12-15 godina (1994)
- „Mrgudi“, predstava po „Bukvaru dečijih prava“ LJ. Ršumovića, za decu predškolskog uzrasta od 4-6 godina, sa kojima učestvuje na Zmajevim dečijim igrama. (1996)
- „Od zlata jabuka“, predstava po istoimenoj knjizi Vaska Pope, za uzrast dece od 4-6 godina. (1997)
- „Dokolice“, predstava na tekstove Duška Radovića, za uzrast dece od 4-6 godina. (1998/1999)
- Kao deo projekta „Talenti“ Fonda za Otvoreno društvo osniva pozorišnu trupu „Otvoreno pozorište“ za mlade srednjoškolskog uzrasta sa kojima realizuje niz predstava.
- „San letnje noći“ V. Šekspira, (1998. Kamerna scena, SNP, Novi Sad)
- „Buđenje proleća“ F. Vedekinda (1999. Velika scena, Pozorište mladih)
- „Kumače“, performans povodom proslave pedesetogodišnjice Deklaracije o ljudskim pravima (Wallingford, Connecticat, USA, 1998)
- „Priča sa zapadne strane“, performans po knjizi Harolda Roblesa „Albert Švajcer“, na muziku Bernštajna iz istoimenog mjuzikla, (Ujvideki Szinhaz, Novi Sad, 1999)
U okviru projekta „Pozorište kao pokretač promena“, KC, SU UNS-u, i Gradskog sekretarijata za kulturu u sezoni 2001/2002. režira „Buđenje proleća“ Franka Vedekinda, sa studentima I i II godine glume Akademije umetnosti u Novom Sadu.
Od maja do oktobra 2003. radila je kao autor istraživanja studije slučajeva u okviru projekta „Gde su, šta rade?“ (Obrazovanje u umetnosti i profesionalne šanse umetnica u Vojvodini u periodu od 1991 – 2000), u NVO „Proma“ – Centar za promociju žene, Novi Sad.
Seminar pod nazivom „Od drame do scene“ za učitelje i nastavnike koji žele da se bave pozorišnom radionicom u školama, radila kao trener, 2010. i 2011. godine.
Završila je niz kurseva, seminara i edukacija iz oblasti primene nenasilne komunikacije, kreativnog rešavanja konflikata, korišćenja drame u vaspitanju, od kojih su najvažniji:
- Lion and Lamb – Performing Arts in the Classroom (Subotica, 1994)
- Autori i modeli – drama u vaspitanju (Beograd, 1996)
- Komunikološki priručnik, (Novi Sad, 1996)
- Predškolski projekti u Otvorenim klubovima (Beograd, 1997)
- Ethics and Community Building, (Wallingford, CT, USA, 1998)
- „Učionica dobre volje“ – grupa MOST (Programi o nenasilnom rešavanju sukoba za škole, Novi Sad, 1998)
- Konstruktivna debata – veštine kompetentnog suprotstavljanja, (Novi Sad, 1998)
- Psihološke tehnike i uloge u poslovnim ulogama, (Novi Sad, 1999)
- Kakve to veze ima sa mnom – radionica iz transakcione analize u radu na drami, I nivo, (Novi Sad, 21. i 22. maja 2006)